ASM to Sega Genesis Platform

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
ASM to Sega Genesis Platform

All about assembly programming in the Sega Genesis console.


5 posters

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Poll

    SOSP vs SGS v 3.68

    [ 3 ]
    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_left38%Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_right [38%] 
    [ 3 ]
    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_left38%Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_right [38%] 
    [ 2 ]
    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_left24%Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Bar_right [24%] 

    Total Votes: 8
    avatar
    Ezequiel Matias


    Mensagens : 2520
    Data de inscrição : 2013-01-03

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Ezequiel Matias Sat Sep 21, 2013 12:36 pm

    Normal poll.
    Green Snake
    Green Snake


    Mensagens : 2185
    Data de inscrição : 2012-04-07
    Localização : I do not even know
    Current Project : nope

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Green Snake Sat Sep 21, 2013 12:55 pm

    Meh, STHOSP is still worse imo.
    avatar
    Ezequiel Matias


    Mensagens : 2520
    Data de inscrição : 2013-01-03

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Ezequiel Matias Sat Sep 21, 2013 12:56 pm

    no
    SonicVaan
    SonicVaan


    Mensagens : 100511
    Data de inscrição : 2013-07-25
    Localização : ASMTSG
    Current Project : BEING THE KING OF THE FORUM

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  SonicVaan Sat Sep 21, 2013 6:45 pm

    Both had their flaws, yet both were fun to play around with. Just my personal opinion.
    avatar
    Squidward Tentacles


    Mensagens : 1320
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Undisclosed.
    Current Project : All is within.

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Squidward Tentacles Sat Sep 21, 2013 9:28 pm

    I don't know which one to choose. They both have stolen content.
    avatar
    Ezequiel Matias


    Mensagens : 2520
    Data de inscrição : 2013-01-03

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Ezequiel Matias Sat Sep 21, 2013 9:33 pm

    Being honest, I used to like both, but I prefer Sonic Open Source Project, the other hack called Sonic Green Snake 3.68 pre-v4 had many bugs that either weren't funny.
    avatar
    Squidward Tentacles


    Mensagens : 1320
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Undisclosed.
    Current Project : All is within.

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Squidward Tentacles Sat Sep 21, 2013 9:40 pm

    Same here.
    Green Snake
    Green Snake


    Mensagens : 2185
    Data de inscrição : 2012-04-07
    Localização : I do not even know
    Current Project : nope

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Green Snake Sun Sep 22, 2013 12:19 am

    They are both crappy. But I still have bit more fun playing SGS 3.68. Idk why tho
    SonicVaan
    SonicVaan


    Mensagens : 100511
    Data de inscrição : 2013-07-25
    Localização : ASMTSG
    Current Project : BEING THE KING OF THE FORUM

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  SonicVaan Sun Sep 22, 2013 5:15 am

    Probably because you have fun with playing around with unfinished and glitchy stuff. I feel the same way Razz
    avatar
    Squidward Tentacles


    Mensagens : 1320
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Undisclosed.
    Current Project : All is within.

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Squidward Tentacles Sun Sep 22, 2013 5:25 am

    Green Snake wrote:They are both crappy. But I still have bit more fun playing SGS 3.68. Idk why tho
    I probably know why.....
    avatar
    Ezequiel Matias


    Mensagens : 2520
    Data de inscrição : 2013-01-03

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Ezequiel Matias Sun Sep 22, 2013 11:34 am

    Green Snake wrote:They are both crappy. But I still have bit more fun playing SGS 3.68. Idk why tho
    Is because you created SGS 3.68, I really don't enjoyed it at all.
    avatar
    Squidward Tentacles


    Mensagens : 1320
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Undisclosed.
    Current Project : All is within.

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Squidward Tentacles Sun Jan 05, 2014 6:24 pm

    ok then...  bounce No Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow 
    Jdpense
    Jdpense


    Mensagens : 100554
    Data de inscrição : 2014-08-21

    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Jdpense Wed Dec 26, 2018 10:58 am

    Just an annual year bump! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy bounce bounce bounce bounce bounce affraid Basketball cheers bom drunken Basketball cheers bom drunken cherry sunny Sleep

    Sponsored content


    Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68) Empty Re: Sonic Open Source Project vs Sonic Green Snake pre-v4 (3.68)

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Fri Apr 19, 2024 6:42 am