ASM to Sega Genesis Platform

All about assembly programming in the Sega Genesis console.


    Sesin Kolin Dy Yes.

    Share
    avatar
    SesinKolin2402

    Mensagens : 35
    Data de inscrição : 2014-05-21
    Localização : Sonik 3 & Knukles Smoke Editon
    Current Project : wat

    Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SesinKolin2402 on Tue Jul 15, 2014 7:40 am

    Sonic 1 Pro Survivor Beat TesTiGoVa .500d Coming Soon dy Sesin Koiln Close.  affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid clown clown clown clown clown clown clown clown clown confused confused confused confused confused alien alien alien alien pale pale pale king king king farao rendeer rendeer pig pig pig pig pig pig elephant elephant elephant elephant elephant 🐑 🐑 🐑 santa santa santa santa santa
    avatar
    SonicVaan

    Mensagens : 90768
    Data de inscrição : 2013-07-25
    Localização : #sgd
    Current Project : http://www.sonicgamesdimension.net/

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SonicVaan on Tue Jul 15, 2014 7:41 am

    ur not sesyn coyote.
    avatar
    SesinKolin2402

    Mensagens : 35
    Data de inscrição : 2014-05-21
    Localização : Sonik 3 & Knukles Smoke Editon
    Current Project : wat

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SesinKolin2402 on Tue Jul 15, 2014 7:42 am

    Wat
    avatar
    SonicVaan

    Mensagens : 90768
    Data de inscrição : 2013-07-25
    Localização : #sgd
    Current Project : http://www.sonicgamesdimension.net/

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SonicVaan on Tue Jul 15, 2014 7:43 am

    Hi JDPense
    avatar
    SesinKolin2402

    Mensagens : 35
    Data de inscrição : 2014-05-21
    Localização : Sonik 3 & Knukles Smoke Editon
    Current Project : wat

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SesinKolin2402 on Tue Jul 15, 2014 7:44 am

    yes
    avatar
    Electroball_

    Mensagens : 1598
    Data de inscrição : 2013-11-26
    Localização : Si
    Current Project : A hack I'll never finish because I am too lazy

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Electroball_ on Tue Jul 15, 2014 7:47 am

    Uhh...

    When will this shit end for once?
    avatar
    SesinKolin2402

    Mensagens : 35
    Data de inscrição : 2014-05-21
    Localização : Sonik 3 & Knukles Smoke Editon
    Current Project : wat

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  SesinKolin2402 on Tue Jul 15, 2014 7:47 am

    Electroball_ wrote:Uhh...

    When will this shit end for once?
    avatar
    Electroball_

    Mensagens : 1598
    Data de inscrição : 2013-11-26
    Localização : Si
    Current Project : A hack I'll never finish because I am too lazy

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Electroball_ on Tue Jul 15, 2014 7:49 am

    You ain't even like the real Sesin. I thought you Engrish was better buuuuuut no.

    Now quit it and log out for once.
    avatar
    Squidward Tentacles

    Mensagens : 1314
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Bikini Bottom next to an idiot, SpongeBob
    Current Project : Nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Squidward Tentacles on Tue Jul 15, 2014 8:20 am

    SonicVaan wrote:Hi JDPense
    That's seriously not me this time.
    avatar
    Squidward Tentacles

    Mensagens : 1314
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Bikini Bottom next to an idiot, SpongeBob
    Current Project : Nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Squidward Tentacles on Tue Jul 15, 2014 8:21 am

    SesinKolin2402 wrote:I suck affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid clown clown clown clown clown clown clown clown clown confused confused confused confused confused alien alien alien alien pale pale pale king king king farao rendeer rendeer pig pig pig pig pig pig elephant elephant elephant elephant elephant 🐑 🐑 🐑 santa santa santa santa santa
     affraid affraid affraid affraid affraid affraid
    avatar
    Electroball_

    Mensagens : 1598
    Data de inscrição : 2013-11-26
    Localização : Si
    Current Project : A hack I'll never finish because I am too lazy

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Electroball_ on Tue Jul 15, 2014 8:24 am

    -.-
    avatar
    Squidward Tentacles

    Mensagens : 1314
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Bikini Bottom next to an idiot, SpongeBob
    Current Project : Nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Squidward Tentacles on Tue Jul 15, 2014 8:26 am

    Electroball_ wrote:-.-
    What are you so pissed about? I am not him!!!!
    avatar
    Electroball_

    Mensagens : 1598
    Data de inscrição : 2013-11-26
    Localização : Si
    Current Project : A hack I'll never finish because I am too lazy

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Electroball_ on Tue Jul 15, 2014 8:33 am

    Then who is him.
    avatar
    Squidward Tentacles

    Mensagens : 1314
    Data de inscrição : 2013-09-17
    Localização : Bikini Bottom next to an idiot, SpongeBob
    Current Project : Nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Squidward Tentacles on Tue Jul 15, 2014 8:41 am

    I don't even know who is impersonating Sesin lol
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Fri Jan 09, 2015 5:20 pm


    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Fri Jan 16, 2015 8:34 pm


    It must be DevEd...................
    avatar
    Green Snake

    Mensagens : 2094
    Data de inscrição : 2012-04-07
    Localização : I do not even know
    Current Project : nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Green Snake on Sat Jan 17, 2015 3:44 am

    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Sat Jan 17, 2015 10:17 am

    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    Because I am not him.....
    avatar
    Green Snake

    Mensagens : 2094
    Data de inscrição : 2012-04-07
    Localização : I do not even know
    Current Project : nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Green Snake on Sat Jan 17, 2015 2:37 pm

    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    Because I am not him.....
    Why you even care that much to begin with?
    avatar
    Electroball_

    Mensagens : 1598
    Data de inscrição : 2013-11-26
    Localização : Si
    Current Project : A hack I'll never finish because I am too lazy

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Electroball_ on Sun Jan 18, 2015 12:13 am

    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you :P
    Because I am not him.....

    It's a-me, Mario!

    Sorry I had to.
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Sun Jan 18, 2015 6:22 am

    Electroball_ wrote:
    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    Because I am not him.....

    It's a-me, Mario!

    Sorry I had to.
    XD i c wat u did there
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Sun Jan 18, 2015 6:24 am

    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    Because I am not him.....
    Why you even care that much to begin with?
    I dunno, I don't I guess that much lol Razz



    P.S.: I HATE FLOOD CONTROL DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
    avatar
    UburL33tUzerNam

    Mensagens : 839
    Data de inscrição : 2013-08-08
    Localização : Somewhere
    Current Project : Things

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  UburL33tUzerNam on Sun Jan 18, 2015 6:46 am

    Fun fact: SesinKolin2402 registered on my birthday.

    COINCIDENCE?


    Spoiler:
    Yes.
    avatar
    JoshDP

    Mensagens : 1011
    Data de inscrição : 2014-10-05
    Current Project : S3K and S1 Coop hax

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  JoshDP on Sun Jan 18, 2015 9:08 am

    UburL33tUzerNam wrote:Fun fact: SesinKolin2402 registered on my birthday.

    COINCIDENCE?


    Spoiler:
    Yes.
    lol bounce bounce bounce bounce
    avatar
    Green Snake

    Mensagens : 2094
    Data de inscrição : 2012-04-07
    Localização : I do not even know
    Current Project : nope

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Green Snake on Sun Jan 18, 2015 10:32 am

    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    Green Snake wrote:
    JoshDP wrote:
    I am SERIOUSLY not him!!!! Stop Accusing me!!!
    Yeah, sounds like it DEFINITELY is not you Razz
    Because I am not him.....
    Why you even care that much to begin with?
    I dunno, I don't I guess that much lol Razz
    From what you told me, yes you do X3

    Sponsored content

    Re: Sesin Kolin Dy Yes.

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Nov 15, 2018 2:32 pm